Незважаючи на екологічність, нова Octavia vRS iV здатна прискорюватись з 0 до 100 км/год лише за 7,3 секунди. Реалізація тяги відбувається через передню вісь, тому динаміка автомобіля є досить непоганою. І головне що короткі відстані до 50 км новачок може проїхати лише на електриці. В парі з силовою установкою агрегатується 6-ступенева автоматична коробка перемикання швидкостей. Серед технічних особливостей спортивної Octavia відмітимо занижену на 15 мм підвіску та більш інформативне рульове управління.
Як ми вже казали, крім гібридної Octavia vRS iV очікується поява бензинової та дизельної версії автомобіля серії vRS. Обидві машини матимуть 2-літрові мотори, бензиновий на 245 к.с. та дизель на 200 к.с. Octavia vRS візуально відррізняється від звичайних ліфтбеків агресивними бамперами, вентиляційними отворами в чорному глянці, світлодіодною оптикою та збільшеними колісними дисками. Здається екстерєр новачка має перевагу над конкурентами, автомобіль сприймається позитивно майже всіма експертами ринку.
Інтер҆ єр додатково прикрашено спортивними сидіннями, виконаними з алькантари, передня панель має два види моніторів –перший віртульний кокпіт панелі приладів, а інший встановлено на центральній консолі. Якість матеріалів оздоблення відповідає автомобілям цього сегменту, а в деяких місцях навіть преміум рівню. З першого погляду здається, що ергономіка робочого місця водія ідеальна.
Нова версія Octavia vRS надійде у продаж в осені цього року за рекомендованою вартістю від 35 тисяч євро. Специфікації моделі та прайсова ціна буде оголошена пізніше…